5 Temmuz 2011 Salı

Eva Malzemesi Nedir ve Neler Yapılabilir?




EVA ; Etil Vinil Asedattan mamül olup esnek bir yapıya sahiptir. Geri dönüşümlü,son derece sağlıklı,bakteri üretmeyen,bir çok sanayide kullanılan bir üründür.Ben de tişört süslemelerinde kullandım.Ayrıca daha bir çok hobide de kullanılabilir,keçeye göre oldukça kolay kesiliyor ve küçük ayrıntılar daha hoş duruyor,yılanıyor ve peçeteyle bile silseniz kuruyor,bulması çok kolay değil,ama bulursanız kaçırmayın diyorum.mutlu günler:)

45 yorum:

  1. Aaa.. şimdi bir dolu soru sormam gerek.
    Nasıl bişi bu EVA.
    1-Tabaka ile filan mı satılıyor?
    2-Renk renk mi? Yoksa biz mi boyuyoruz?
    3-Keserek mi şekil veriyoruz?
    4-Isıtıp 3 boyutlu şeyler de yapılabilir mi? 5-Dikerek mi, yapıştırarak mı kullanılır?
    Başka adı var mı bunun. Çünkü Googlede EVA diye aratınca çıkmıyor.
    Sen beni kovalamadan ben sorularıma ara vereyim. Sonra yine sorarım :)

    YanıtlaSil
  2. merhabalar,birinci sorudan başlıyorum.eva bir çeşit sünger kağıt,kağıt dediysem sert bir madde değil,yumuşak ve sağlam,keçe gibi 10 lu poşette aldım ben.harika renkteler.keserek ve dikerek,yapiştirarak şekil verebilirsiniz,keçe gibi tüylenmiyor,dediğim gibi yıkadım ve kuruladım havlu peçeteyle kurudu,ısıtırsanız diğer kumaşlar gibi buruşur bence,ütüleniceğini de sanmıyorum,zaten buruşmadı yıkayınca.dediğim gibi çok yaygın değil şu an,bende tesadüf eseri keçe almaya gittiğim dükkandan ,keçe yok böyle bir şey var demeleri üzerine aldım.www.linomelodika.com a bir bakmanızı tavsiye ederim.şimdi diğer sorulara hazırım,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Ozracım nerden aldın?yaptıkların çok güzel.

    YanıtlaSil
  4. ben 10 günlüğüne Zonguldak'a annemin yanına geldim burada buldum,ama internetten şöyle bir araştırdım ulusta heykelin orada iki kırtasiye var ,bulunabiliyormuş orada da eva derseniz,teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim. Araştırmaya devam ediyorum. Yarın Eskişehir'e gideceğim. Orada harika bir hobi mağazası var. Belki orada bulabilirim.

    YanıtlaSil
  6. dediğiniz yer taşbaşı çarşısındaki Eskişehir hobi dünyası olabilir mi?bende ramazanı Eskişehir' de geçireceğim,eşim Eskişehir'lide.eğer orası değilse bende bu harika hobi mağazasının adını öğrenmek isterim,ramazan da boş durmayalım ama değil mi?

    YanıtlaSil
  7. burada hobi malzemeleri satan tek bir yer var oradada aradığım her şeyi bulamıyorum:(( şimdi bunu nereden bulacağım

    YanıtlaSil
  8. Belinda'cığım hoşgeldin öncelikle,orası neresi ki.önce bileyim ki ona göre bir çözüm üretelim.:))

    YanıtlaSil
  9. hoş buldum canım:) burası konya ereğli :))

    YanıtlaSil
  10. tamam belinda'cığım Ankara'damısın diye merak ettim,ben de gerçi Zonguldaktan aldım ama Ankara'da ulusta varmış.

    YanıtlaSil
  11. benim hiç şansım yok..küçük bir köyde yaşıyorum..
    buralara gelene kadar benim artık hobi yapacak dermanım kalmamış olur :((

    YanıtlaSil
  12. eva için mi söylüyorsunuz bunları,ben yollarım size isterseniz.

    YanıtlaSil
  13. Eva ney dicem ?
    Sonuncu Tshirt cok hosuma gitti gercektenn...
    ellerinize saglik
    takipteyim ..
    http://petrolmavilim.blogspot.com/
    saygilarimla Hatice

    YanıtlaSil
  14. merhaba Hatice,öncelikle çok teşekkür edrim eva kağıt sünger adı altında satılan gerçekten sağlıklı ve bir o kadar da yumuşak ve kullanışlı bir madde,o kadar çok şey yapılıyor ki,ben tişört süsleme ve bebekle uğraştığımdan daha başka şeylere bakamadım,ama takı yapabilirsin mesela,defter vs kaplayabilirsin,kalem başlığı çok hoş oluyor ve daha bir sürü şey,bir sonraki kaydımda hoş bir şey yaptım onu göstereceğim size,sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. merhaba evayı araştırırken size ulaştım.Bir de baktım ki Zonguldak'tan filan bahsediyorsunuz hemşehrim galiba deyip bir yorum yazmak istedim.Ben de evayı ahşap rölyef kursunda yeni öğrendim.Başka neler yapılabiliri araştırıyorum şimdi,Sizin siteyi bir dolaşayım.Ellerinize sağlık bu arada gördüğüm kadarıyla çok hoş şeyler yapmışsınız.Sevgiler. Nurhan

    YanıtlaSil
  16. evet Zonguldaklıyım,hoşgeldiniz bu arada bloguma,bu aralar evayla uğraşıyorum,sizin de sorularınız olursa yanıtlayabilirim,sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. Adsız1/12/11

    Bende evayı araştırırken size ulaşanlardanım açıklayıcı bilgilerinize çok teşekkürler.Bloğunuzuda beyendiğimi belirtmek isterim.
    www.esensdollsandpuppets.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. Adsız16/3/12

    Ben Fatma Naz, Kahramanmaraş tan katılıyorum. Öğretmenimiz ödev verdi ve ben bulamıyorum. Kahramanmaraşta bulabileceğim yer bilen varmı. Çok pahalı olduğunu duydum doğrumu sevgi ve saygılar.

    YanıtlaSil
  19. Kahramanmaraş'ta da vardır diye tahmin ediyorum,kırtasiyelere sorun,özellikle okul öncesi kırtasiye ürünleri satanlara.çok pahalı değil,ben 10tl civarı bulabileceğinizi düşünüyorum,yalnız bu evalar kalite kalite değişiyor.

    YanıtlaSil
  20. Adsız26/3/12

    iletişim bilgilernizi alabilirmiyim acil cevap bekliyorum .

    YanıtlaSil
  21. öncelikle adınızı yazmadığınız için hitap edemiyorum ama bana hsamlioglu@yahoo.com dan ya da hamra76@yahoo.com.tr den ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  22. a bu arada eğer Fatma Naz hanım eğer diğer yorumu sa siz bıraktıysanız,evayı bulamadınız sanırım,yardımcı olurum mail yoluyla ulaşırsanız.

    YanıtlaSil
  23. Adsız15/7/12

    eva kırtasiyelerde sıklıkla satılıyor aslında ben gittiğim tüm kırtasiyelerde buldum.çok eğlenceli ve basit tasarımlar yaptım eva'yla.masa lambam gri ve çok sadeydi yani renkli kişiliğime uymuyordu.bende üzerine turuncu saçlı,bıyıklı,altın dişli,bıyıkları lambadan taşan sevimli birşey oldu...deneyin derim:)

    YanıtlaSil
  24. Adsız15/7/12

    umarımmmm bu yorum onaylanır..
    çünkü bu sitede eleştiriler olumlu da olumsuz da olabilir!
    yayınlanmaması yorumların reklam amaçlı olduğunu,yalnızca olumlu olanları yayınlayıp takipçilerinizi kandırdığınızı gösterir...
    eğer yayınlanmazsa birşey yapamam ama anlarım sitenizin değerini.
    yayımlarsanız size tebriklerimi kabul edin çünkü basın yayın,internet hepsi tek taraflı artık!!!zaten sizi rencide etmeyeceğim.
    Amma ve lakin bu tişörtler kadar kullanışsız birşey görmedim.yayımlanırsa okuyanlar sakın yapmasınnn!evanızı harcamayın!çünkü yıkanmaz bu tişörtler,rengi solar,yapışkanı çıkar,diğer çamaşırlarınızı lekeler.tişörtün ortasında hoş değil kocaman bir çıkıntı gibi durur.hiçbir 'hayır'cevabını kabul edemem.
    iğrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnççççççççççççççç'!!!!bir ebeveyn olarak reddediyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!

    YanıtlaSil
  25. Sevgili adsız arkadaşım öncelikle adını bile bırakmaya zahmet etmemişsin,buradan ne kadar samimi olduğunu anlamak mümkün,sonra sen kullandın mı bu tişörtlerden ki yorum yapıyorsun,ben ikiz oğullarıma yaptım bunlardan kullanıyorlar,eva hiçbir zaman boya vermez al,yıka da bak,ayrıca poların üstüne yaptığım pepeeli süveteri de herkes biliyor belki 30 kere yıkadım sapasağlam,çekilişle hediye gönderdiklerime de sor asla böyle birşey yok,ben eva malzemesi üretmiyorum,ama böyle senin gibi dayanağı olmadan birilerini asla karalatmam,brezilya sitelerini bir gez ve eva hakkında birşeyler öğren olur mu?

    YanıtlaSil
  26. Merhaba bütün yorumları okuyamadım ama bir kısmını okuyabildim zaman açısından..ama son yorumuda okudum..hiç hoş değil..ya keçe satıcısı biridir bu yorumu yapan yada bir çıkarı olan kişidir..denemeden etmeden nasıl böyle yorum yapılır..saygısızca yazmış..güya siz yorumu yayınlamazsanız saygısızlık yapmış olacağınızı diyor..ve isim vermeyerek kendini sakladığını sanıyor,devekuşu misali.çok ayıp çok..
    Ben eva süngerini kullandım tabi çok fazla değil ama çok işime yaradı..Halende kullanmak istiyorum.Keçeden bile ucuz..ha keçenin yeri ayrı evanın yeri ayrı tabiki..Ama badileri tişörtleri böyle süslemeniz çok hoşuma gitti değişik olmuş..deneyeceğim bende..ama bişey soracağım,yıkanabilir demişsiniz..kaç derecede yıkıyorsunuz?

    YanıtlaSil
  27. Sevgili Uğurböceği,öncelikle vakit ayırıp yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.O yorumu bırakan arkadaşın adını bırakmaması zaten çok samimi olmadığını gösteriyor,sonra elbetteki herkes herşeyi beğenmek zorunda değil,tabi ki ben eleştirilere açığım ama bir şeyi söylemenin 50 yolu vardır,o arkadaş en kötü yolu bulmuş olsun,saygı duyuyorum ve onu kendiyle başbaşa bırakıyorum.Geleyim eva ile ilgili sorularınıza ,ben oğluma geçen sene pepeeli süveter yapmıştım(blogta var bakabilirsiniz),oğlum büyüdü ama süvetere birşey olmadı,inanmayanlara resimde çekebilirim,30 derecede hiçbirşey olmuyor,renkler de birbirine girmiyor,zaten eva malzemesi medikal alanda kullanılıyor,bunu bana fizik tedavi uzmanı arkadaşım söyledi,otellerde giydiğimiz terliklerin içinde de eva var mesela,ama muhakkak ki etiketi olmayan kötü evalarda olabilir,malum herşeyin sahtesi var,markalı olanlardan alın derim ben size,sizin de tişört süslemesini denemenizi tavsiye ederim,görüşmek üzere,sevgiler.

    YanıtlaSil
  28. Soruma cevap verdiğiniz için çok teşekkür ediyorum :)
    Geçenlerde ayakkabı tabanı almıştım yapacağım terlikler için..Bi baktım oda eva tipinde bişey :)) Ozaman taban olarak kullanılabilir eva taban olarak diye düşünmüştüm..çok kullanım alanı varmış aslında.Ama biz evayı tanımadığımız için ne olduğunu bilmiyorduk :D
    Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  29. Rice ederim,yardımcı olabildiysem ne mutlu bana,evayla ilgili tasarım yaparsanız,paylaşın,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, nette bu bebeklerle ilgili bir şeyler ararken size rastladım. ellerinize sağlık hepsi çok güzeller. ben kıbrısta yaşıyorum burada bu malzemeleri bulmak hiç de kolay değil. yakında ankaraya gideceğim. sizden öğrendiğim üzre ulusa gidip bu malzemeleri alacağım. bu arada bir kaç bebekde ben yaptım ve engelliler yararına sattım. ama o kadar zevkli ki sürekli yapıyorum.sizlerle de paylaşmak istedim. umarım foto yükleyebilirim.

      Sil
    2. inşallah resimleri yukleyin.malzemeler internettede var :)

      Sil
    3. inşallah resimleri yukleyin.malzemeler internettede var :)

      Sil
  30. bu malzemenin adı tam olarak ne diye geçiyor? verdiğiniz sitede baktım kırtasiye bölümünde kağıt mukavva vs çeşitleri var oraya gittiğimiz zamanda ne diyeceğiz oradakilere? keçe benzeri sünger madde mi?

    YanıtlaSil
  31. bende almak istiyorum bu malzemeden cosplay için kullanacağım lakin eva adlı malzemenin kırtasiye dilinde ne demek olduğunu bilmiyorum oraya gittiğim zaman oradakilere ne olarak söyleyeceğim?

    YanıtlaSil
  32. merhaba SMFiction,artık kırtasiyelerde eva yı biliyorlar,ama sünger kağıtta diyebilirsiniz,özellikle okul öncesi eşya satan her yerde var.

    YanıtlaSil
  33. ben daha gecen haftalarda öğrendim evayı.ahşap boyamada kabartma yapmak için bursada bulmaya çalışacağım...verdiğiniz bilgiler ve cevap şekliniz çok nazik ve açıklayıcı:)
    hemen sizi izlemeye alıyorum...hobici olarak sizide beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle siz de çok naziksiniz teşekkür ederim ama Bursa da var eva diye biliyorum bir izleyicim aramış ve en sonunda bulmuştu artık kırtasiyelerde de var,aslında sadece eva ile ayrı bir blog kurdumsizi ve eva severleri www.evadunyasi.blogspot.com adavet ediyorum,bende sizin blogunuza uğrarım,sevgiler.

      Sil
  34. Eva neymiş diye araştırırken onun cevabını da sizden öğrendim :) eva dünyası da sizinmiş.. maşalah diyorum size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim çok naziksiniz

      Sil
  35. eva üzerine baskı yapınca boya dökülüyor acaba boyanın dökülmemesi için bi öneriniz olabilir mi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Hasan Bey ne tür boya kullanıyorsunuz,akrilik boyaları denemenizi öneriyorum benim son yaptığım bebeklere de bakabilirsiniz,ben ayrıca yabancı marka gazlı kalemler kullanııyorum kesinlikle solma,dökülme ve akma olmuyor,bu arada son bebeklerime yakından bakın buyrun http://www.evadunyasi.blogspot.com.tr

      Sil
  36. Merhabalar yapistirici olarak ne kullaniyorsunuz benim yaptiklarim yikaninca döküldü. Yardimci olursaniz minnettar kalirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikmezseniz dökülür her parçayı yapıştırın Zehra Hanım

      Sil
  37. Verdiğiniz bilgiler beni çok aydınlatti. Teşekkürler :) evayla yeni tanıştım keçeyle uğraşıyorum bende. Badilere evayi nasıl aplike ediyorsunuz. Sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba dikiyorum ben.annemdeysem makine de evdeyim elde dikiyorum.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...