27 Mart 2013 Çarşamba

Eva Karışık







Evadan yaptığım bebek ve taşıtlar.

17 yorum:

  1. ne güzel olmuş hepside ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. AĞZIM AÇIK BAKAKALDIM OZRACIM, MÜTHİŞ OLMUŞ

    YanıtlaSil
  3. Los cocineros con geniales. Besos

    YanıtlaSil
  4. Bunları da şimdi görüyorum harika olmuş hepsi özellikle ayakkabıya masa sandalyeye bayıldım canım emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım,ayakkabı biraz zorladı,çünkü önce kalıp çıkarmak gerekti ve bowling ayakkabıları görsellerini gezmek zorunda kaldım,çünkü bunların hepsi siparişti,uçtu gitti.

      Sil
  5. sağol Edoş'um benim.

    YanıtlaSil
  6. Helikoptere bayıldım:) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eşimin helikopterinden kopya çektim desem:)

      Sil
  7. anaaaa!!!
    o sandalye ve bankı nasıl yaptın kuzucum?

    YanıtlaSil
  8. ilahi abla güldürdün beni,inan ki en kolayı onlardı,bana helikopter zor geldi,ama istersen senin için nasıl olduğunu anlatırım,çok tatlısın ,hani başlamıyor musun evaya?

    YanıtlaSil
  9. bi başlıcam tam başlıcam can...
    dur şu anda ne yapacağımı düşünüyorum..seni de takip ediyorum ilham almak için...
    ben galiba araba süsü olarak kullanılacak bir bebek yapıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok harika bir fikir araba süsü,ya ben daha kendi arabamıza bile yapmadım,fikir deposu ablam benim,sağol.

      Sil
  10. hamracııımmmm????
    o sandalye ile bank dayanıklı duruyor mu?
    mesela minyatür evde kullanabilir miyiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ablacığım evadan yaptım ben onları,yani üzerine yine evadan birşeyler koyacak olursan taşır tabiki de,eva esnek bir madde,sorun olmaz,çokta güzel olur diye düşünüyorum.ben daha önceden sallanan sandalye yapıp,üzerine bir nine oturtmuştum ilk eva bebeklerimde,hala da oturuyor nineciğim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...