13 Nisan 2011 Çarşamba

Ayakkabılar






Benim gibi sandalet sevenlere...

7 yorum:

  1. Çok şeker olmuşlar. Barbie ayakkabıları gibi :)

    YanıtlaSil
  2. kızım da barbielere denemeye çalışıyor zaten,sağolun beğendiğiniz için.

    YanıtlaSil
  3. çok şirin pabuçlar ozracım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim,hepinize sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Eline sağlık,daha öncede bloga gelmiştim hatırladım.
    Ankarada mı yaşıyorsun? (atakuleyi gördüm de)
    Ben Ankaradayım.
    Diğer bloguma da gel nalanevi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Acaba fimo ile yaptıklarınıza nasıl bir vernik uyguluyorsunuz? Yanıtlarsanız sevinirim, sevgiler!

    YanıtlaSil
  7. ben biraz geç cevap verdim,internetimiz ancak bağlandı,sprey vernik uyguluyorum,ama bu aralar evayla uğraşıyorum,teşekkürler ilginiz için.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...