5 Nisan 2014 Cumartesi

Baykuş Çanta ve Kalıbı

ve Kalıbı...

4 yorum:

  1. Ne güzel bir çanta ve kalıbı.Ben çok severim baykuşları..))

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bu siteye katılın diyorsunuz ya seve seve katılırım.Çok hoş şeyler yapmışsınız.Elinize kolunuza sağlık.Yasemin Uzunoğlu diye bir bayanın sitesin de çanta yapımında eva ile tanıştım.Büyük kızım keçelerle uğraşmaya başladı.Ortanca kızıma sipariş verdim,akşama evamız eve geldi.Görünüş hoş çok farklı yerlerde kullanılır diyerek araştırınca size ulaştım.İyikide araştırmışım.Kendi adıma çok mutlu oldum.Benim bloğuma da beklerim. Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir yorum.benden başka evadan çanta yapan mı var çok şaşırdım ve mutlu oldum.tabi ki gelirim bloğunuza sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...