14 Ekim 2011 Cuma

Eva Projesi 1

Merhaba arkadaşlar,bundan böyle her hafta bir eva projesi yayınlayacağız,önce kolaylardan başlıyoruz,umarım zevk alırsınız,bu arada evası olmayanlar BURADAN temin edebilirler.
Şimdi ilk projemize geliyoruz,vesikalık resimlere çerçeve yapacağız ve de istersek buzdolabında magnet olarakta kullanabileceğiz.işte gerekenler...
Makas,yapıştırıcı,iki renk eva,göz yapmak için renkli kalem,şekilli kesen makas,bir vesikalık resim.
Ben kızımın küçüklük resmini kullandım şimdilik.

Öncelikle ilk resimdeki ahtopata benzer bir ahtopot çizdim ve kestim.Sonra vesikalık resimden en ve boy 2 cm büyük olacak şeklinde bir kareyi şekilli makasımla kestim.
Sarı olan evadan 4 tane bu çubuklardan kestim çerçeveyi geçmeyecek şekilde ve yine şekilli makas ile.

Resmimi ölçerek,karenin içine normal makasla kare olacak şekilde bir delik açtım.
Karenin arkasına bu çubukları yapıştırdım,fazlalıkları kestim.sonra bu çubukların üstünü örtecek şekilde yeşilden bir kare daha kesin düz makasla yapıştırın ama üst tarafından resim koyulacak unutmayın,o yüzden 3 tarafını yapıştırın.
Önünü çevirin  ve kenarına ahtapotumuzu da yapıştırın,kaşını gözünü dilediğiniz gibi yapın,artık çerçevenizi dilediğiniz gibi süsleyebilirsiniz,arkasına mıknatısınızı yapıştırın,ben evdeki reklam için verilen şeyleri kesip yapıştırıyorum.
Nasıl hazır olarak aldığım lacivert çerçeveye benzemiş mi?Akşam benim oğlanlar eve geldiğinde hani bizim resim derler,iş başa düştü,bir tane daha yapayım.

İşte hepsine birer tane ,hem de en son halleriyle.Haftaya çok hoş bir kalemlik yapacağız,sevgiyle kalın:)

9 yorum:

  1. cnmmmmmmmmmmm cnmmm ben o yavruları yerim maşlhh mlşah anensi çok tatlılar ..allah nazardan saklasın ..
    çerçeveler ne güzel olmuş ayrıca iyki paylaştın aşamalarını teşekkürler cnm bnm öpüyorum hepinizi:D

    YanıtlaSil
  2. Allah bağışlasın ,çok şekerler ,çerçevelerde çok güzeller emeğinize sağlık:)Eva yı ilk defa sizden duyuyorum çokta merak ettim doğrusu keçelerden başımı kaldırabilirsem bende oynamak isterim,sevgiler:))

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim Mavii ve Nuray.Allah hepimizinkini bağışlasın,evaya muhakkak el atın diyorum,bir daha kopamayacaksınız,sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. çok güzle olmuş cankız..işin en güzel yanı, sen de çok güzel anlatmışsın..
    o güzel ellerine sağlık...
    bu güzel kızı da sevgiyle öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  5. bebek yapımını izledim ben, belki böyle bir çerçeveden başlamalıyım değilmi:)))))

    YanıtlaSil
  6. yok ablacığım o kadar basite kaçma,ilk öğrencim sensin seneye ona göre...

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuşlar elinize sağlık. Eva benimde alınacaklar listemde henüz bulamadım.

    YanıtlaSil
  8. Bu çerçeveler çok cici olmuş:)

    YanıtlaSil
  9. çok teşekkürler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...