31 Ekim 2011 Pazartesi

Eva Projesi 2-3

Merhabalar arkadaşlar,geçen hafta proje yayınlayamadığımızdan dolayı bu hafta iki projeyi kalıplarıyla beraber yayınlıyorum.İşte malzemeler:makas,yapıştırıcı
kitap aralığı için:mavi hologramlı kağıt
beyaz,ten rengi,siyah eva ya da keçe de kullanabilirsiniz.
yapılışı:kitabınızın boyutuna göre 2 ya da 3cm eninde 2 tane dikdörtgen kesin ve birbirine yapıştırın.printerdan aldığınız kalıpla kuzuyu yapın ve aralığınızın üstüne yapıştırın,işte kitap aralığınız hazır.
İKİNCİ PROJEMİZ İÇİN;
malzemeler:
makas,yapıştırıcı,bir litre pet şişenin son 3'te ikilik kısmı,ya da benim yaptığım gibi kulak çubuk kutusu da olur
ten rengi,kırmızı,siyah,yeşil,kahverengi eva ya da keçe de olur.
yapılışı:kalıbı istediğiniz boyuta getirerek printerdan çıkartın.
Önce kızı yapın,sonra kurbağayı,kurbağayı kızın bir eline yapıştırın,kızın boşta kalan eli de kalemliği tutsun,ayak kısmından yine kalemliğe yapıştırın kızı,işte kalemliğiniz de hazır.Haftaya başka proje de buluşmak üzere,sevgiyle kalın.





11 yorum:

  1. Ne güzel olmuşlar,çok şirinler:)

    YanıtlaSil
  2. fimom gerçekten çok şiirin olmuşlar ikisi de ayraç ta bayram konseptine uygun olmuş:D:D:D ama sen fimoyu unuttun mu arkadaşım eva elinden düşmüyor bakıyorum:D:D öpt cnm bnm

    YanıtlaSil
  3. Ozracım nefis olmuşlar, hala Ankara'da mısın?öyleyse eva2yı nerden alıyorsun?

    YanıtlaSil
  4. Ben de aynı şeyi soracaktım, bu evalar internet üzerinden satılıyor mu? Yaptıklarına bayıldım, denemek isterim herşeye heveslenen açgözlü bir hatun olarak :))

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar hepinize teşekkür ederim.Malatya'ya taşındık eylül'de.burada eva satan yer var,ama fimo hamuru yok ya da be daha bulamadım,bu yüzden de fimoya ara verdim arkadaşlar,Banu Hanım eva'yı blogun sağ üst tarafına bir link koydum oraya tıklayarak alabilirsiniz,sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. çok güzelllerr!bayıldım her ikisinede...ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  8. çok şirin olmuşlar , ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler düşlerimden inciler,bu arada aramıza hoşgeldiniz.

    YanıtlaSil
  10. o kadar güzel anlatmışsın ki..
    çok da nefis olmuş can kız ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. harika olmuş, özellikle de kitap ayracına bayıldım. eva ile çalışmayı ben de çok istiyorum, ilk fırsatta denemeliyim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...