18 Aralık 2012 Salı

İşte Damat






Bu damadı kimler bekliyordu kızlar,kaçırdınız ama kız kaptı vallaha,üstüne üstlük diz de çöktürdü.Şaka bu yana bu damat akşam canıma okudu benim,güya gelin zor,damat kolay gözüküyor ama tam tersi,yok pantolon çok ince oldu,yok kısa oldu derken beni gıcık etti,ama sonunda oldu,gece 12:30 da uyudum,ondan bugün dinleneceğim,neyse kumruları ve sizi başbaşa bırakıyorum,bir sonraki postta da burda olun lütfen ,bu arada çekilişe neden kimse katılmıyor bakın seneye kadar çekiliş yapmayacağım ama ona göre(gerçi seneye kaç gün kaldı:))Kendinize iyi bakın.

5 yorum:

  1. Aman da amaaannnn ama bunlar birbirine çok yakışmışlar :) Hani derlerya kısmetler benzermiş diye belliymiş bunların birbirlerini bulacakları :) Çok yakışmışlar.. Evayla hiç uğraşmadım hatta ellemedim bile ama nasıl yaptığını bilmesem de çok zor bir iş başardığını anlayabiliyorum. Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  2. Sağolasın canım ,zor değil de biraz sabır istiyor diyelim azıcıkta hız,öyle çabuk kuruyor ki bu sıcak silikon...

    YanıtlaSil
  3. ya sana inanmıyorum her baktığımda olamaz diyorum neden olmasın ki değil mi sen üstün bir yeteneksin ozracımmm dur ben bi şoktan çıkayım bu fimo degil mi benim elime aldığımda paramparça olan bir hamurdan yaptın bunu degil mi???

    YanıtlaSil
  4. hehe allahta beni fimom marifetteki başlık fimo damat olunca bende fimo hamurundan sandım :)) ama cidden nasıl yapıyorsun ayakkabısıydı,ceketiydi ,pantalonuydu derken ay yok ben yapamam vallahi süpersin arkadaşım

    YanıtlaSil
  5. canım mavim hoşgeldin,o yazı da neden fimo çıkmış hala anlamış değilim ,neyse yanlışlık oldu herhalde,fimodan da yapılabilir tabi,ama ben fimo konusunda o kadar aşamadım canımcığım,neyse burdasın sevindim,çekilişe katıl muhakkak.sen şeker hamurundan neler yapıyorsun biliyorum seni konuşturma şekerim beni.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...