17 Aralık 2012 Pazartesi

Oynak Gelin



 
Herkese Merhabalar.Evet son yaptığım bebeğimle ,gelinimle sizlerleyim,henüz damat yapmadım,yapacağım,ama 4-5 saatimi aldığımdan şimdilik sadece gelin var,biraz yalnızlığın tadını çıkarsın bırakın:)
Şimdi bunun adı niye oynak ona gelelim,bu gelinin sağ ayağını ve sağ kolunu oynar yaptım,izlediğim videoda sadece ayak oynuyordu ama ben kilitli torbalar varya onun telini atmadım onu da kolun içine koydum,dikkat ederseniz resimlere el ve ayak değişik pozisyonda,yine buket o videodakinden farklı,saçın arka kısmı çarpraz geliyor,gelinliğin önünde güller var ama yine de tasarım brezilyalılardan.Tamam videonun adresini de vereceğim,4 adet video izlemeniz lazım,anlamadıklarınızı  hamra76@yahoo.com.tr den yanıtlayabilirim,damat yapınca görüşmek üzere,izlemede kalın lütfen.

4 yorum:

  1. teşekkürler Bahar,görüşmek üzere:)

    YanıtlaSil
  2. yarın İstanbul'a gitmem gerekiyor, dönünce videoları izleyeceğim, harika olmuş Ozracım, süpersin!

    YanıtlaSil
  3. İyi yolculuklar ablacığım,dönünce izlersin o zaman,orada anlaşılmayan yerleri muhakkak sor oldu mu ,seneye Ankara'ya taşınıyorum,büyük olasılıkla Ümitköy'e,uyguulamalı da gösteririm,yüzyüze,öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. o kadar sevimli ki..yirim ben bunu yirim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...